Felsökning

Tillbaka till FAQ

eGenerator hänger sig. Vad ska jag göra?

Börja felsökningen med att rensa webbläsarens cacheminne.

Om felet fortlöper se då om det finns en senare version av webbläsaren att ladda ner.

Det kan även bero på prestandan i din dator, om möjlighet finns prova att logga in på en annan dator.

Internetuppkopplingen kan vara ytterligare en orsak till att problem uppstår.

Testat allt ovan?

Hör av dig till support@egenerator.se och beskriv ditt problem.

PS: supporten uppskattar skärmdumpar och att du sänder oss ditt användarnamn.

Hur kontaktar jag supporten?

Du är välkommen att maila oss på support@egenerator.se. Under helgfria vardagar får du alltid svar inom 24 timmar. Den fria supporten gäller endast för eGenerator och de tekniska funktioner som är kopplade till  verktyget.

Varför studsar mina utskick?

DQ betyder Quota full. Mottagarens inkorg är full.
UU betyder unknown user. E-postadressen är okänd. Säkerställ vad som står framför @ symbolen.
UD betyder unknown domain. Domänen är okänd. Säkerställ vad som står
efter@ symbolen.
HU betyder host unknown. Domändelen av e-postadressen existerar inte eller är tillfälligt nere.
Ingen förklaring / Blank betyder att orsaken till studsen är okänd. Vi kan se att meddelandet har skickats, men vårt system kan inte mäta responsen.

Tillbaka till FAQ